2011-03-31

Iron Fist lábbelik - Iron Fist Schuhe


(Zur deutschen Zusammenfassung scrollen Sie bitte nach unten.)

Ma egy csizmát és egy magassarkút szeretnék bemutatni.Mindkettő Iron Fist márka. Mindkét lábbelivel a párom lepett meg, ezért az árakat nem tudom...


Amint láthatjátok egyik sem hétköznapi darab, ezért vigyázni kell, hogy milyen ruhákkal és kiegészítőkkel kombináljuk. Irodába, fogadásra ezekben elmenni talán mégsem annyira ajánlatos...Hétköznapra vagy buliba viszont nagyon is megfelelnek, ha nem akarunk sokat vacakolni a kinézetünkön. Farmer, egy jó póló és egy ilyen cipő megteszi a hatását. Természetesen csak azoknak áll jól, akiknek tetszik ez a stílus. Egy hasonló stílusú Enza Nucci márkájú olasz csizmát már posztoltam "A magyar nők titka - Csizmák"  bejegyzésemben. Nos az Iron Fist lábbelik még ennél is extravagánsabbak. Íme a csizma:




Ez pedig a magassarkú:




Iron Fist márka boltról sajnos nem tudok, de van nekik egy szuper online shop-juk, ahol cipők mellett pólókat, ruhákat, kiegészítőket és még sok minden mást is vásárolhatunk! A Campero és helyenként 1-2 hiphop/gördeszkás üzlet is árul átlagban 5-6 féle Iron Fist modellt! Remélem ez a bejegyzés kedvet csinált ahhoz, hogy 1-2 bátrabb kiegészítőt is beszerezzen magának az, akinek még esetleg nincsen...


Zusammenfassung auf Deutsch:
Diese zwei Iron Fist Schuhe sind Überraschungs-Geschenke meines Geliebten, deswegen kenne ich die Preise nicht. Die sind extravagant, deswegen muss man schon aufpassen mit welchen Kleider und Accessoires  man sie kombiniert. Ins Büro oder beim Empfang sollte man sie eher doch nicht unbedingt tragen...Aber für den Alltag oder für Party sind die bestens geeignet, wenn man nicht viel an seinem Outfit herum basteln will. Jeans, ein cooles T-Shirt und eine dieser Schuhe wird seine Wirkung zeigen. Sie stehen natürlich nur Frauen, denen dieser Style auch gefällt. Iron Fist Marken Geschäft kenne ich nicht, aber sie haben einen super online Shop, wo man neben Schuhe auch Kleider, Accessoires und noch vieles mehr kaufen kann. Campero und manche HipHop/Skater Geschäfte haben auch in der Regel 5-6 verschiedene Iron Fist Modelle! Hoffe, dass ich mit dem Beitrag Euch ein bisschen animieren konnte, Euch auch mal 1-2 mutigere Accessoires zu besorgen...

10 megjegyzés:

  1. Ezeket ismerem! Majdnem vettem is egy zombisat, de nem nagyon bírom a túl magas sarkokat. :(

    VálaszTörlés
  2. Ja, a Mechwart liget környékén van egy bolt ahol árulnak.

    VálaszTörlés
  3. Bocs, hogy teleposztolok, de ezt akartam megvenni:
    http://www.shop.ironfistclothing.com/Ladies-Zombie-Stomper-Platform-PID19779-IFL0080WEB.aspx

    VálaszTörlés
  4. Először is: Millió köszönet a sok-sok posztért!!! :-D Nagyon örülök, h pesten is van 1 hely, ahol ezek a cipők kaphatók, ez most nekem is jó tipp volt, szóval köszi! Óh, ezt a zombisat én is láttam már, de igazad van. Ilyen sarokban nem igazán lehet mozogni, sajnos...Amint látod én is a "szolidabb" változatokat kaptam. Mennyi modelljük van Pesten, Csak egy pár, v. úgy rendesen?

    VálaszTörlés
  5. Ez egy kis deszkás-rokker ellátó, ahol én láttam, és csak pár darab volt belőlük. :(

    VálaszTörlés
  6. És csak hogy most is duplán kommentáljak, ezt most találtam:
    http://www.offlineshop.hu/markak/iron-fist/

    VálaszTörlés
  7. Vajon miért hívnak egy online shop-ot offline-nak...? Hát itt sem túl nagy a kínálat, de azért mégis csak vmi.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jól néznek ki. A webshopban is. Szerintem, a 11 cm nem sok. Lehet abban menni, nagyon szexin;) Férj, természetesen, rögtön megjegyezte, hogy le sem tudok menni benne a lépcsőn:) Még jó, hogy van lift:P Van is olyan nyári ruhám, amihez a "Muerte" vagy akár a "Bloody Mess" is jól passzolna:P És még csak nem is drága. Ja, és Gab, én nem ellenkeznék, ha egy erős férfikarba kellene kapaszkodnom a magas sarok miatt;)))) aZurad pedig egyenesen háborúba menne érted, ha egy ilyen cipellőben keverednél "bajba":D

    VálaszTörlés
  9. Ma volt sz első "fellépésem" a magassarkúban! Hát betörni azt bekell, nincs mese! Viszont a pasasoknál nagyon nagyot aratott. Kedvesünk nélkül valóban könnyen "bajba" keveredhetünk...Ha viszon szólók vagyunk, azt se mtudjuk majd, h melyik pasit válasszuk :-) Még engem is meglepett, h egy cipőnek ekkora hatása legyen a férfiakra!

    VálaszTörlés
  10. Húúúú micsoda csodalábbeli... Kényszerszinglik vasmarokra fel! :D :D :D

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...