(Zur deutschen Zusammenfassung scrollen Sie bitte nach unten.)
Nos, nagy reményt fektettem a Glamour kártyával való vásárlásba, de egy kicsit csalódnom kellett.
Nos, nagy reményt fektettem a Glamour kártyával való vásárlásba, de egy kicsit csalódnom kellett.
Ausztriában igazán csak Bécs volt partner. 2-ik és 3-ik helyen Graz és Innsbruck, a 4-en Salzburg de ezen kívül végképp sehol semmi. Persze az sem volt mellékes, hogy hol melyik bolt szállt be az akcióba. Mert a fodrász meg az étterem nekem nem igazán jött jól...(Kozmetikumokat szerettem volna venni.) Az egyetlen ami bejött, az egy új fekete karóra volt a SIX-ből.
Ausztriában a legelterjedtebb drogériák a DM és a BIPA. Nos, pont ez a kettő egyik városban sem vett részt a shopping hétben. Ezért úgy döntöttem, hogy út közben megállok egy kisvárosi Müllerben Németországban, mert a Müllerek ott mindenhol fent voltak az üzlet listákon. De itt sem jártam igazán szerencsével. Az eladó ugyan nagyon kedves volt, de elmondta, hogy a L'Oreal Studio Secrets Professional termékeinek külön állványa van, amit ők nem vettek meg -és nem is fognak-, ezért ezek a termékek náluk nincsenek -és nem is lesznek.
Milyen szép, hogy pont ezekhez a termékekhez volt 2x 5Eu!!!-os kuponom, amit végül nem tudtam beváltani. Végül a Max Factor-tól vettem egy új szempilla spirált, és szerettem volna hozzá beváltani a szintén Glamour kártyás 25%-os kedvezményemet. Már, hogy ha a kassza elfogadta volna a vonalkódot. Végül hívni kellett a főnök asszonyt, akitől megtudtam, hogy én vagyok az első és egyetlen, aki megpróbál náluk a Glamour kártyával vásárolni. Sem ő, sem pedig a kasszás nem úgy néztek ki, mintha tudták volna, hogy a Müller ebben egyáltalán részt vesz. Végül a főnök asszony telefonált, újra kinyomtatta nagyban a kupon vonalkódját, és csak az után fogadta el a kassza. Ugyan nagyon segítőkészek voltak, mégis nagyot csalódtam, hogy maguk a németek szervezik az egészet, és ennyire nincsenek képben...
Viszont felfedeztem egy új dekorkozmetikai terméket a Müllerben, a Catrise-t.
A többi kozmetikumhoz képest, mint Make Up Factory, Clinique, L'Oreal, Max Factor, Dior, stb. kifejezetten az olcsó kategóriába sorolható, legalább is Németországban.
Példa: Míg a Make up Factory-tól 10Eu-ba kerül a szemhéj bázis, addig a Catrise-től 4Eu-ba. Átlagban az összes termékük 6Eu-val (kb.1740Ft!) kevesebbe kerül, mint más márkáknál. Most megvettem a szemhéj bázist és remélem, hogy beválik!
Nun, ich habe versucht mit der Glamour Karte die Woche in Österreich einzukaufen, aber das ganze war ziemlich zum scheitern verurteilt. Außer Wien haben praktisch keine der Städten anständig mitgemacht, und bis Wien bin ich leider nicht gekommen. Es waren zwar hier und dort ein Friseur Studio oder Restaurant mit dabei, aber das brachte mir ebenfalls nichts, da ich Kosmetik Produkte gebraucht hätte...Einzig und allein habe ich im SIX eine neue schwarze Armbanduhr kaufen können, und das war dann schon auch. Deswegen habe ich gedacht, dass ich beim durchfahren bei einer Müller Filiale in Deutschland halte! Super Idee wäre gewesen, da ich ja 2x5Eu! Kupons für die L'Oreal Studio Secrets Professional Produkte gehabt habe. Die Verkäuferin erklärte mir aber, dass diese Produkte einen eigenen Ständer benötigen, den sie nicht gekauft haben, und werden sie es auch nicht. Deswegen kann man-und wird man auch nicht können- diese bei ihnen zu kaufen. Gut...Dann dachte ich mir, dass ich mein 25% Kupon für Max Factor einlöse und nahm eine Wimperntusche. Der Strichcode wurde aber von der Kassa nicht erkannt. Die Chefin musste her, die mir gesagt hat, ich sei die erste und einzige, die bei ihnen überhaupt versucht mit der Glamour Card zu kaufen...Das hat mich schon sehr überrascht. Am Schluss hat sie telefoniert, den Code groß ausgedruckt, und dann ging es Gott sei Dank. Ich würde lügen wenn ich behaupten würde, ich war über die ganze Sache nicht enttäuscht gewesen. Gut war aber, dass ich eine neue Kosmetik Linie namens Catrise in der Filiale entdeckt habe, von der ich gleich einen Lidschatten Basis für 4Eu gekauft habe! Ich hoffe, ich werde es lieben. Ansonsten war mir die Linie sehr sympatisch, total schön, weiblich und zart gestaltet, das mir sehr gut gefallen hat. Wenn der Basis klappt werde ich bestimmt noch andere Produkte von der Linie probieren!
Ezek az akciók, sajnos, Mo-on is általában gázosak. Éppen a minap beszélgettünk Riellel, hogy pl. a legtöbb pontgyűjtő- vagy törzsvásárlói kártya semmit sem ér, teljesen felesleges. Egyszerűen nem éri meg. Szóval, a csalódásokat elkerülendő már nem is foglalkozunk az ilyen jellegű dolgokkal, akciókkal. Mo-on, talán a DM kártyája ér valamennyit. A másik kettő, amit használok, az nem divattal kapcsolatos:)))
VálaszTörlésA Bipa jöhetne már:S 10 éve várom;)
VálaszTörlésIgen, az már nagyon kellene! Ott most is 25%-os leárazás volt minden L'Oreal termékre olyan kuponnal, amit többször is fel lehetett használni! A pontokért pedig sokszor jó cuccokat lehet olcsóbban venni, mint hajszárító, fürdőköpeny, törölköző, stb. De sajnos úgy vettem észre, hogy itthon csak a német üzletek terjeszkednek, az osztrákok nem.
VálaszTörlés