2011-05-31

p2 öntapadós melltartó - p2 klebe BH

(Für Deutsch scroll bitte nach unten und lese den kursiven Text)
Pár nappal ezelőtt egy bizonyos alkalomból egy teljesen testhez álló, fehér ruhát kellett viselnem. Eredetileg egy testszínű body-t akartam hozzá venni, mert az tényleg nem látszik át. Body-t, hogy ne üssön át a melltartó kapcsa, merevítője. Nos, testszínű body-t normális áron nem kaptam, ezért döntöttem egy test színű alsó és testszínű, p2 öntapadós melltartó (BIPA-ból) mellett. Hogy hogyan is néz ki? Íme:


Egy dobozban 3 pár van, "one size". Olyan kb. 80-85-es méretre saccolom, ami nekem mellesleg nem jó...Méretre vágni nem lehet. A csomagolás hátulján pontos használati leírást találunk, valamint a kockázatokról is felvilágosítanak.

Használata egyszerűnek tűnik, de amint lehúzzuk a védőfóliát nagyon ügyesnek kell lennünk, hogy ne ragadjon össze az egész. Rutin nélkül, hát...nekem az első párat el kellett dobnom. Mivel a méret nem felelt meg tökéletesen itt-ott redőződött, nem feküdt fel ránc mentesen. Ha 1x fent van igazítani már nem lehet, mert ha lehúzzuk az egyik oldalon, hogy pl. feljebb tegyük már nem ragad vissza. Ezért nekem az egyiket le kellett szednem, eldobni és újat tenni. Macera.
Ha aztán végre fent van nagyon jól tart. A csomagoláson az áll, hogy jó 8 órán keresztül lehet viselni. Én a 6-ik órában már majd megőrültem tőle. Kényelmetlen, szorító érzésem volt, és a ráncok miatt a ruha alatt azért mégiscsak kicsit ki lehetett venni. Nem tudom, hogy allergiás vagyok-e szilikonra v. ilyen jellegű "ragasztó" anyagokra, de ekkora már a fájó érzés is jelentkezett. Azt írja, hogy használjuk előbb 2 órán keresztül, hogy az ilyesmit kizárjuk, csakhogy 2 óra múlva még nem éreztem semmit.

Amikor aztán végre volt lehetőségem megszabadulni a csoda melltartóktól, csak kín keservesen, fájdalmak között tudtam eltávolítani, annyira ragadt. 10Eu-ért (kb. 3000Ft) ugyan nem drágállottam 3 párat, és biztos vagyok benne, hogy van, akinek tökéletesen passzol a méret meg minden, de én többet biztosan nem fogok venni. Végül is kár, mert rendkívül praktikus...lenne... 

Vor paar Tagen habe ich ein weißes, ganz enganliegendes Kleid anziehen müssen, wozu ich ein haut-farbiges Body besorgen wollte. Nachdem ich es nirgendwo für Normalpreis bekommen habe, habe ich einen haut-farbigen Slip und die p2 Klebe BH im BIPA in der gleichen Farbe gekauft. In der Packung sind es 3 Paare, "one size". Ich schätze die Größe für ca. 80-85, das für mich nicht passt. Zuschneiden geht es nicht. Hinten gibt es die genaue Anleitung und die möglichen Nebenwirkungen/Risiken. Das Benützen schaut sehr einfach aus, aber wenn man die Lasche runter gezogen hat, muss man echt geschickt sein, damit das Ding nicht gleich zusammen klebt! Wenn die Größe nicht richtig passt, runzelt es sich, das man durchs Kleid sehen kann. Wenn es einmal angeklebt ist kann man es nicht mehr zurecht schieben oder so, weil es dann nicht mehr klebt. Ansonsten hält und klebt es wirklich sehr gut. Laut Packung kann man es 8 Stunden lang tragen. Bei der 6. Stunde bin ich schon beinahe durchgedreht, so gern wollte ich es ausziehen. Es ist eng und unangenehm geworden. Ich weiß es nicht ob ich auf Silikon oder auf Haftstoffe allergisch bin, aber in den ersten 2 Test Stunden (wie empfohlen) war alles bestens. Als ich es dann endlich ausziehen konnte, ging es ziemlich schmerzhaft und schwer, so sehr pickte es fest. Für 10Eu 3 Paare habe ich nicht teuer gefunden, und ich bin mir sicher, dass es Leute gibt, denen die Größe und alles super passt. Bei mir aber nicht und deswegen werde ich es auch nicht mehr kaufen. Eigentlich schade, da es sonst wirklich sehr praktisch...wäre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...