2011-03-01

A L'Oreal dekorkozmetikai termékekről

Hogy egy kicsit megszakítsuk a divat sorozatot, ezúttal két dekorkozmetikai terméket szeretnék bemutatni. 
Nem mindig használtam L'Oreal termékeket. Mivel rendkívül érzékeny a bőröm, sok mindent végig próbáltam. Így jutottam el a L'oreal bőrápolási cikkeihez -amiről a későbbiekben még írok- és mivel azok beváltak, elkezdtem használni e márka dekorkozmetikai termékeit is.
Vannak olyan szerencsés hölgyek, akiknek makulátlan a bőrük. Soha nincs problémájuk pattanásokkal, májfoltokkal, pigmenthiánnyal. A nagyvárosok szennyezett levegője, a zaklatott életmód és a helytelen táplálkozás a genetika mellett viszont sok esetben okoz nehéz hétköznapokat sok ezer nőnek. Ma csak bemutatok két olyan terméket, amelyek gyönyörűen eltüntetik a bőrhibákat, de egy későbbi posztban azt is elmondom, hogyan használjuk őket célszerűen!
Az első termék egy úgy nevezett L'Oreal studio secrets professional smoothing resurfacing primer...magyarul sminkalap.




A tégely ugyan rendkívül kicsi, mindössze 15ml, de mivel nem kell belőle sok, kitart pár hónapig. A sminkalap állaga olyan, mint a finoman felvert tejszínhabé. Könnyed, majd hogy nem légies. Illata kellemes és meglepően selymessé varázsolja a bőrt. Elég csak egy kicsit felkenni, állagának köszönhetően azonnal feltölti a pórusokat és ráncokat. Ez különösen azoknak a hölgyeknek kellemes meglepetés, akiknek a bőre nagy pórusú, és emiatt könnyen "ragyásnak" hathat. Ennek a terméknek köszönhetően jóval kevesebb alapozóra lesz szükségünk, mely mindemellett még jobban is simul a bőrre. Az egyetlen bökkenő csak az, hogy ezt a terméket Magyarországon nem lehet kapni. Vagy át kell érte menni Ausztriába, vagy sajnos interneten keresztül kell megrendelni. Például itt. A termék ára Ausztriában 19,90Eu, átszámolva 5400Ft. Az interneten angol fontért vásárolhatunk, ami 6500Ft-nak megfelelő árat jelent postai költséggel együtt. Nem túl sok az árkülönbség, tehát csak akkor érdemes átmennünk Ausztriába, ha úgyis van ott dolgunk. Azért mielőtt az interneten rendelnénk, kérdezzünk rá arra, hogy kell-e külön vámdíjat fizetnünk és ha igen, mennyit. Ellenkező esetben keserű meglepetésben is lehet részünk.

A másik termék egy alapozó, és pedig a L'Oreal true match.

 Mielőtt rátértem volna erre az alapozóra használtam termékeket az Avon-tól, vagy például a Nivea-tól is, de egyik sem fedte el eléggé a bőrhibáimat, bármennyit is tettem fel belőlük. A L'Oreal true match-nak viszont sűrűbb az állaga, így már fele annyi alapozással is gyönyörű eredményt érek el. Természetesen vannak más márkák is, amelyek ezt a hatást biztosítják, de nekem a L'Oreal jött be a leginkább. Vannak olcsóbb alapozók is, nekem mégis megéri ezt megvenni, mert több, mint egy fél évig elég. Hogy milyen kevés kell belőle, be fogom mutatni egy későbbi posztban! Ezt az alapozót 2990Ft-ért lehet megvásárolni. Keressük a Dm-ben, esetleg a Rossmann-ban, de én már a Tesco-ban is láttam! Ha az interneten szeretnénk beszerezni, lépjünk ide.    

Azok, akiknek szép a bőrük, örüljenek neki és igyekezzenek kevés alapozót, korrektort, stb. használni, hogy bőrük természetes szépsége érvényesülni tudjon. Azok pedig, akik ugyan úgy, mint én magam is zavaró kisebb, illetve sok esetben sajnos nagyobb bőrhibáktól szenvednek, nehogy elbújjanak emiatt a gardróbba! A kozmetika értünk, nőkért van, és azért, hogy egy kis illúzióval szebbnek, csábítóbbnak érezhessük magunkat. Ha elégedettek vagyunk külsőnkkel a környezet is könnyebben fogad el minket. A makulátlan megjelenés ma elengedhetetlenné vált, ahhoz, hogy megkapjunk egy munkát, hogy sikereket érjünk el mint hivatásunkban, mint pedig magánéletünkben. 
Ez a két termék önbizalmat adott.
Ma nem a bőrhibáimat bámulják a kollégáim, hanem a szemembe néznek. A kolléganőimet pedig megfosztottam attól az élménytől, hogy szépséghibáimon köszörüljék a nyelvüket! Megérte? De még mennyire!

16 megjegyzés:

  1. Na, azt a sminkalapot kipróbálnám:) --› ez felhívás volt keringőre:P

    VálaszTörlés
  2. A Loreal nem rossz. Nekem is érzékeny bőröm van, és a legújabb (és jelenleg legjobb) felfedezésem a M.A.C. dekorkozmetikumok. Eddig még semmi nem okozott irritációt, és tartósabb is a sminkem.
    Tudom, hogy nem olcsó, de szerintem megéri.

    VálaszTörlés
  3. A M.A.C. rendkívül jó választás! Aki anyagilag megteheti keressen a Bobbie Brown, Qlinique, Dior és más igazán minőségi kozmetikumokból. A Douglas-ban sok mindent meg lehet kapni és bármely alkalmazott megfelelő tudással ad majd tanácsot! Főleg Bobbie Brown azonos nevű termékeit ajánlom, mert a hölgy profi sminkmester és mellesleg a világ egyik legjobbja...
    http://www.bobbibrowncosmetics.com

    VálaszTörlés
  4. BB-t láttam már több helyen, de még sosem próbáltam. Az olcsóbb kategóriában nekem a Bourjois jött még be (szájfényüket imádom). :)

    VálaszTörlés
  5. Igen a Bourjois is nagyon jó! Én korrektort használtam tőlük és nagyon elégedett voltam. Együtt vettük a barátnőmmel és valahogy az volt az érzésünk, hogy jóval hamarabb kifogyott, mint más márkáknál. persze lehet, hogy csak mi kentünk nagy örömünkben túl sokat :-D

    VálaszTörlés
  6. Nah, lányok! Hozzátok képest totál le vagyok maradva... Ez van. Valahogy a sminkelés nem a fő műfajom. Viszont, hajápolásban verhetetlen vagyok:D

    VálaszTörlés
  7. Szuper! Várjuk a jobbnál jobb tippeket!

    VálaszTörlés
  8. Izé ... már csak felesleges szabadidőhöz kell jutnom:D De oké;)

    VálaszTörlés
  9. Judit barátnőm Japánból jelenti. Néha egy-két szépségápolással kapcsolatos poszt is befigyel.
    Akit érdekel:
    http://gionbaby.tumblr.com/

    VálaszTörlés
  10. Ja és még valami: ha ilyet lehet nálatok kapni ne habozz, sőt Rékával küldhetnél nekem is (természetesen térítés ellenében) mert isteni! Kicsit mentholos, ami szörnyen hangzik, de annál jobb a szemednek.
    http://melonsday.blogspot.com/2010/06/pinky-rohto-lycee-eye-drops.html

    VálaszTörlés
  11. Nem ilyet még soha nem láttam, de majd megkérdezem a kínia barátnőmet! Ha náluk van és idén eljutok Kínába, akkor hozok! Az ázsiai cuccok egyébként totál szuperek, de itt Európában nem lehet kapni a termékeiket :-(

    VálaszTörlés
  12. Sajna, pedig ott "fillérekért" lehet nagyon jó termékeket kapni, és sok nagy márkának van alacsony árkategóriában is terméke, sőt sok közülül jobb is mint amit nálunk méregdrágán ajánlanak. Így voltam a japánban szinte minden boltban kapható shiseido-cuccokkal, olcsók és baromi jók, de amit itthon több tízezerét árulnak az fele annyit sem ér. :(

    VálaszTörlés
  13. A shiseido cuccokat itt megkapod, de hihetetlen drágán...Majd üres kofferral megyek és jól bevásárolok:-) 30kg-ot hozhatok!!!

    VálaszTörlés
  14. Igen, de nem az alsóbb kategóriás shiseido-t, hanem a méregdrágát. Ide nem hoznak olyasmit.

    Na, de nem gyötörlek tovább a sok hülye ázsiai cuccal. Csak a szívünket fájdítom.

    VálaszTörlés
  15. @Riell [project:Home] Gab, ez vmi szemhűsítő, nem? Vagy ránctalanít is?

    VálaszTörlés
  16. @divatmalom Remélem, F. megkezdte az edzést, hogy félkézzel is bírja azt a 30 kilós koffert:D

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...