2011-09-28

Meine Kette von Stylight.de - Köves lánc a Stylight.de-től

Stylight.de-szivecskézd a kedvenced és nyerj!című blogban már írtam róla, h minden résztvevő kap ajándékot. Nos, pár nappal ezelőtt az én posta ládámban is landolt 1 kis puffancs boríték :-) Már a csomagolásból tudtam azonnal, h ez csak a beígért köves lánc lehet a Stylight.de-től! Az is volt!  Im Post Stylight.de-herze Deine Lieblinge und gewinne! habe ich darüber schon berichtet, dass jede Teilnehmerin eine Kette bekommt. Nun, vor paar Tagen ist auch in meinem Briefkasten ein kleines Couvert gelandet! Schon von der Verpackung habe ich gewusst, dass es nur die Steinkette von Stylight.de sein kann! So war es auch!



A borítékra 1 hatalmas szíves matrica lett ragasztva! Ami bent volt: 1 szépen nyomtatott kártya, aminek az egyik oldalán ki lehet tölteni a blog adataimat - ezt láthatjátok a képen is. Sajnos nem matrica, h aztán vhova odaragaszthatnám, de így is jópofa! A lánc pedig egy kis lila, átlátszó anyag táskában lapult!  Auf dem Couvert wurde ein Herz Sticker gepickt! Drin war eine schön gedruckte Karte, auf die ich meine Blog Daten eintragen kann - das seht Ihr auch auf dem Bild. Leider ist es kein Sticker, aber so ist sie auch voll nett! Die Kette war in ein kleines, lilenes Täschchen verpackt! 

Nem rajongok igazán a köves ékszerekért, de ez a medál ebben a színben pont az én izlésem! Flóránál  is láttam már 1-et! Ugyan a szín uaz, a kő mintázata teljesen más, tehát nem igazán ordulhat elő, h vki teljesen uolyat kapjon, mint 1 másik résztvevő. A hosszú, bőr láncnak köszönhetően lehet szorosan, v. akár hosszan is hordani, ahogy Flóra ezen képein láthatjátok! De lehet, h én majd a nadrágom bújtatójába fűzöm öv helyett, v. karkötőt csinálok belőle...Persze az is lehet, h csak fellógatom vhol a lakásban, ahol szépen süti a nap :-) Mindenesetre köszönet érte a Stylight.de -nek!  Ich bin kein großer Fan von Stein Schmuck, aber dieses Medaillon in der Farbe ist wohl mein Geschmack! Bei Flora habe ich schon auch 1 gesehen! Die Farbe ist zwar die gleiche, aber die Muster des Steines ganz anders, so glaube ich nicht, dass 2 Teilnehmerinnen haargenau die gleiche Kette bekommen. Wegen dem langen Leder Schnurr kann ich es kurz und eng o. auch ganz lange tragen, wie es Flora auf diesen Bilder zeigt! Aber es kann sein, dass ich sie einfach statt Gürtel in den Hosenbund einfädele o. als Armband tragen werde. Oder aber nur irgendwo in der Wohnung aufhänge wo die Sonne schön drauf scheint :-) Auf jeden Fall ein herzliches Dank dafür an das  Stylight.de Team!  





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...