2011-03-09

A Tally Weil-ról

Bár a Tally Weil Magyarországon még csak nem régen nyitotta meg az üzleteit, külföldről már körülbelül 10 éve ismerem. Kezdetektől fogva feltűnt két okból is:

  1. Extravagáns ruhák
  2. hatalmas árleszállítások 
Az, hogy ebben az üzletben a 40Eu-s blézert 10-ért megkapom, teljesen normális.
Mint minden divat üzlet, itt is kapunk kiegészítőket bőven. Akinek a Tally ruhái tetszenek könnyen fog megfelelő cipőt, nyakláncokat, sálakat, kulcstartókat, stb. is találni. Ha ajándékot keresek a barátnőmnek, ide mindig benézek. A Tally nem csak szezonálisan akcióz, hanem egész évben, folyamatosan is kiárusít. Ezt egyenlőre csak a külföldi Tally-król mondhatom, de nem sokára Magyarországon is lesz lehetőségem letesztelni, hogy ugyanazt a színvonalat és kínálatot hozzák-e, mint Ausztriában és Németországban. (Remélhetőleg igen!)
    Most egy rövid ujjú garbós felsőt fogok bemutatni, amit múlt héten szereztem be, természetesen a Tally Weil-nál, természetesen a Tally Weil hivatalos színében, természetesen 20Eu-ról 5!!!Eu-ra leárazva.



    Ez szintén egy kicsit bátrabb, rendhagyóbb darab, elsősorban a színe miatt. Hogy ne legyen túl sok, egyszerű feketével/fehérrel vagy kék farmerrel kombinálom. Feltűnő, nagy, illetve színes fülbevaló vagy nyaklánc ide egyértelműen túl sok lenne. Azonkívül nagyon könnyen beakadhat az anyagba és kihúzhatja a szálat. Viszont feltehetünk hozzá egy színben illő gyűrűt, illetve karkötőt vagy karórát. Szerintem akkor igazán hatásos az összkép, ha például minden kiegészítő egyöntetűen fekete, a cipőtől a táskáig, a a kabáttól a szoknyáig vagy nadrágig. Én ennek megfelelően egy ezüst-fekete párduc fejes gyűrűt és egy apró fekete fülbevalót tettem fel.

    Anyaga rendkívül finom zsenília.
    Ebben a felsőben még több simogatást kap az ember, mint egyébként, mert selymes anyagát mindenki szívesen érinti meg.
    Én személy szerint sokáig nem ismertem fel a rövid ujjú garbók előnyét. A nyaknál melegít, az ujjánál meg le lehet fagyni? Hmmm... Most viszont, hogy jön a jobb idő egyre idegesítőbbé válik a kötött sál. Ezzel a ruhadarabbal viszont elhagyhatom a sálat és ha melegem van, csak leveszem a kabátot, kardigánt. Szóval igenis van értelme!


    Gondolom sokan eldobják a ruhák márkáját jelző kártyácskákat, én viszont kifejezetten gyűjtöm őket. Dekorálhatjuk velük a ruhás szekrényt, az előszobát vagy amit csak akarunk. Higgyétek el, nagyon jól tud kinézni, mint ahogy ezt a fotót is feldobja! Ha van 1-2 ruhadarabotok, amit nagyon szerettek és óvni akarjátok, tekerjétek potom pénzért vett selyem papírba. Szépen tud kinézni, ha 1-1 darabot nem a zárt szekrényben, hanem e módon a polcon tartunk.


    A Tally Weil magyarországi üzleteit a honlap üzlet lokátorán keresztül találhatjátok meg. Budapesten értelem szerűen több is van, de minden nagyobb vidéki városban is meg fogjátok találni!
    A Tally Weil az egyik nagyon nagy kedvencem, így remélem, hogy ha még nem kaptatok rá, most kedvet tudtam csinálni. Természetesen nem mindenkinek fog tetszeni ez a stílus, és nem is mindenkinek áll jól, de aki a magáénak érzi, az nem fog csalódni!

    10 megjegyzés:

    1. Húúú, imádom a Tally Weijlt! Azóta a 'Totally Sexy' összetétel is beépült az aktív szókincsbe:DDD Tényleg az egyik hely, ahol az ember kortól függetlenül jó rucikat találhat. Legalább is, külföldön. Eddig, a mo-i üzletek kínálatával nem volt szerencsém. Egy részről hihetetlenül szegényes a felhozatal - nem értem, miért - más részről nem eléggé széles a spektrum. A külföldi Tellykben hihetetlenül jó minőségű pamut, gyapjú, selyem cuccokat is lehet kapni, míg a mo-i boltokban rengeteg a silány minőségű műanyag. Eddig, akár hányszor voltam, mindig csalódás volt és üres kézzel távoztam:((( Remélem, változni fog a helyzet, mert itthon is szükség van a minőségre!

      VálaszTörlés
    2. A stílus nem rossz, de szerintem csak anorexiásokra gyártanak ruhát. Még 48 kg-osan sem volt megfelelő egyik méret sem (máshol XS-t vettem), de most 56 kg-osan pláne nincs semmi. Pedig a normális üzletekben M-es a méretem.

      VálaszTörlés
    3. @Riell [project:Home]

      A Tally-ban nem lehet XL-es ruhákat venni, mint ahogy az Orsay-ben sem. Én viszont kifejezetten örülök a kisebb méreteknek, mert az utóbbi időben többször voltam kénytelen a lányka osztályon vásárolni. A női részlegen uis akkora az XS-es, mintha M-es lenne, és minden lóg rajtam. 50kg-an a Tally-ben Xs/S méretet vásárolok. 56kg-al -legalább is külföldön- Te is nélkül probléma nélkül tudnál vásárolni!

      VálaszTörlés
    4. Hey :)
      I don't know if you understand german, so I write in english. Actually my english is'nt good, i hope you understand me :D:D
      So, yes, Tally Weijl is really nice :) The prices are also good :)
      xx

      VálaszTörlés
    5. @We like it like that
      Hallo :-)
      Ich verstehe beides, aber mein Deutsch ist viel besser!Ihr könnt gerne den Google Translater verwenden meine Beiträge zu verstehen! Ich weiß ,das Programm ist nicht wirklich gut ,aber immerhin etwas! Ihr habt eine tolle Seite!***

      VálaszTörlés
    6. @Riell [project:Home] Az itthoni Tellyben, még én sem tudtam magamnak venni semmit. Viszont Ausztriában eddig, mindig sikerrel jártam. Pedig, nem vagyok egy partvisnyél:))

      VálaszTörlés
    7. Az Alba Plza-ban van egy. Bemehetünk együtt és letesztelhetjük!

      VálaszTörlés
    8. Okesz. Budapesten az WestEndben és azt hiszem, az Árkádban is van egy. Az biztos, hogy az Árkádban van Orsay:)

      VálaszTörlés
    9. Budapest: Arena Plaza, Mammut Center, Október 23.u, Üllői út Europark, WestEnd Center, Center Corvin, SC Campona, Duna Plaza. A többi vidékit, ill. a pontos címeket megtalálod a "honlap üzlet lokátorán", amit be is linkeltem!

      VálaszTörlés
    10. +1 Allee Buda. És egészen jó. Sőt, Orsay is van;)

      VálaszTörlés

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...