2011-11-29

Téli esküvői ruhák - Winter Hochzeitskleider












5 megjegyzés:

  1. Ejha! Csak nem készülődik vmi titokban nálatok?:DDD
    Viccet félretéve, a harmadik és negyedik simán elmenne "hétköznapra" is. Mármint úgy gondolom, hogy más egyéb eseményre, nem csak esküvőre:)))
    Az ötös-hatos pedig, nekem már túl sok:DDD

    VálaszTörlés
  2. Nekem a 4-ik tetszik a legjobban! Érdemes más színekben is gondolkodni, nemcsak fehérben, h az ember később is hordhassa a ruhát :-) Az 5-6 ázsiai, pontosabban koreai. Amennyire meg tudtam figyelni, a koreai nők hétköznapra is sok csillogó ékszert tesznek a hajukba, tehát szerintem nekik ez a normális, de tény, h nekünk sok.

    VálaszTörlés
  3. Úgy általában elmondható az ázsia nőkről - Kína, Japán, Korea -, hogy úgynevezett "princess"-függőségben szenvednek:DDD A harmadik kép egyébként, olyan oroszos, szerintem. Katalin nagyhercegnő jut róla eszembe, már csak az elegáns szőrme sapi hiányzik:)

    VálaszTörlés
  4. mint valami mesében a hercegnők,gyönyörűek :)

    VálaszTörlés
  5. Wow die Kleider sind ja alle sooo schön *-* Wie Prinzessinnen! Das ist mein Traum haha als Prinzessin heiraten.. bin da ein bisschen kitschig :D

    Danke für deinen lieben Kommentar! Würde gerne mehr basteln und habe leider auch viel zu wenig Zeit :( Ich liebe es kreativ zu sein!

    Liebe Grüße
    Alenija

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...