2012-04-22

p2 bikini a Bipa-tól 2012 - p2 Bikini von Bipa 2012

Megvettétek már az idei bikinit??? 
21,90Eu -kb. 6570Ft
Tudom, h sokan minden évben újat vesznek. Nekem idén az adott okot, h egyszerűen elhordtam őket az elmúlt évek alatt. Mivel anno is már vettem pár bikinit ill. egyberészest a p2 márkától, és felpróbálás nélkül is mindig jó volt, ezért idén is náluk vásároltam. Ugyan elég torz helyzetnek tartom, h máciusban (esőben, sőt időnként még hóban is) bikinit veszek, de hát tudjuk, h mire eljön a nyár az áhított darabot már sok esetben meg sem lehet kapni. p2 termékeket Magyarországon eddig még sajnos soha nem láttam, Ausztriában a Bipa árúsítja. Nekem ezúttal erre a darabra esett a választásom:
 Habt Ihr schon Euer Bikini für dieses Jahr gekauft??? Ich weiß, viele kaufen jedes Jahr 1 neues Stück. Mein Grund war schlicht und einfach, dass ich meine in den letzten Jahren kaputt getragen habe. Nachdem ich auch schon früher von der Marke p2 meine Bikinis und Schwimmanzüge gewählt habe und sie mir ohne zu probieren immer gepasst haben, habe ich mich auch diesmal für die entschieden. Ich finde es zwar sehr schräg, dass ich im März (beim Regen und oft beim Schnee) Bikini kaufe, aber bis Sommer ist das gewünschte Stück oft ausverkauft. p2 Produkte habe ich in Ungarn leider noch nie gesehen, in Österreich bekommt man sie bei Bipa. Meine Entscheidung fiel diesmal auf diese Bikini:








Olvassátok a tavalyi bejegyzést is "Bikinik a Bipa-tól" címmel!  Liest auch mein Beitrag "Bikinis vom Bipa" vom letzten Jahr!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki. Tetszik a színe. Kiváncsian várom, hogy rajtad, hogyan fog mutatni:))

    VálaszTörlés
  2. Ugye? Nekem is! Gondoltam kell 1 ilyen szines darab a készletbe!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...